هک تلگرام با آیدی شدنی است؟!

هک تلگرام با آیدی، یکی از موضوعاتی می باشد که در حوزه هک کردن تلگرام غوغایی به پا کرده است. شاید این سوال به ذهن شما هم خطور کرده باشد که آیا واقعا هک تلگرام با یوزر آیدی امکان پذیر هست یا نه؟! بهتر است بدانید که شما اولین نفری نیستید که می خواهید از هک تلگرام بدون نیاز به گوشی طرف مقابل سر در بیارید. دیگر لازم نیست سایت های زیادی را زیر و رو کنید تا جواب خود را پیدا کنید. ما در این مقاله از سایت ایران سوشیال سعی کردیم تا کامل و جامع درمورد هک تلگرام بدون دسترسی به گوشی طرف برایتان توضیح دهیم. پس پیشنهاد من به شما این است که این مطلب را از دست ندهید!

هک تلگرام چیست؟

پیش از آنکه بریم سراغ اصل مطلب، بهتر است یه توضیح کوتاهی درمورد اینکه هک تلگرام چیست و اصلا چطور انجام میگیرد؟ باهم صحبت کنیم. اگر شما هم از تلگرام استفاده می کنید و یکی از کاربران پروپا قرصش هستید می دانید که telegram یک نرم افزار اجتماعی است که در همه ی دنیا شناخته شده است و حتی در کشور ایران هم افراد زیادی از آن استفاده می کنند. شاید جالب باشد که بدانید که طبق آمار و گزارشات بدست آمده در حدود 40 میلیون ایرانی کاربر این برنامه پرکاربرد و جذاب هستند.

پیشنهاد مطالعه :  چگونه از هک گوشی خارج شویم؟(کد لغو هک گوشی سامسونگ و ios)

هکرها به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟

زمانی که شما از طریق برنامه تلگرام با مخاطب خود در ارتباط هستید؛ پیام های را به صورت چت، عکس، فیلم و حتی ویس صوتی و ویدئویی ارسال می کنید. در واقع اینها همه ی اطلاعاتی است که بینتان رد و بدل میشود و کمتر کسی از آن خبر دارد؛ اما آگاه باشید که افرادی هستند که خود را به این در و آن در می زنند تا این اطلاعات را بدست آورند و از آن سو استفاده کنند. برای دست یابی به اطلاعات موجود در تلگرام آن هم بدون اینکه صاحب اکانت متوجه این کار ناپسند شود؛ فقط یک راه وجود دارد (حال تمام وجودتان گوش می شود!) دسترسی به اکانت تلگرامی فرد مورد نظر. البته باید این دسترسی به صورت نامحسوس باشد به صورتی که فرد مخاطب از آن بی خبر باشد. به همین دلیل در چنین شرایطی می توان بحث هک برنامه تلگرام را پیش کشید؛ که هک آیدی تلگرام نیز یکی از روش های هک این نرم افزار می باشد.

هک اکانت تلگرام با داشتن ایدی

آشنایی با انواع هک اکانت تلگرام

برای تعریف ساده این موضوع باید بگوییم که برای دست یافتن به اطلاعات موجود در اکانت های تلگرامی 2 روش وجود دارد…

  • اولین روش هک سرورهای تلگرامی است که همانطور که گفتیم کار چندان ساده ای نیست و هر کس از پس آن بر نمی آید. در صورت انجام این کار فرد هکر می تواند تا به اکانت های صدها میلیون نفر دسترسی داشته باشد.
  • و اما روش دوم که تا کنون چندین بار توسط افراد مختلف در زمینه هک انجام شده است، هک اکانت تلگرام است که به اشتباه به آن هک می گویند، چون در واقع هیچ پروسه برنامه نویسی خاصی ندارد و فقط فرد هک کننده با دسترسی به کد 5 رقمی احراز هویت که توسط سایت رسمی تلگرام برای شماره شخص هدف ارسال میشود، میتواند به اکانت تلگرام دست پیدا کند.
پیشنهاد مطالعه :  هک تلگرام طلایی با 2 روش ساده و بدون دردسر!

جدیدترین روش هک تلگرام؛ که از آن بی خبرید!!

هک کردن آیدی تلگرام، که در سال های مختلفی به آن پرداخته شده است؛ یکی از روش های هک تلگرام شناخته میشود که هیچ واقعیتی ندارد و هیچکس نمی تواند با داشتن آیدی تلگرام شخص مورد نظر اکانت او را هک کند. برای هک اپلیکیشن تلگرام، تنها داشتن شماره خط مورد نظر کافی نیست و حتما باید به کد احراز هویتی که پس از ثبت شماره پیامک میشود نیز دسترسی داشته باشید.

هک تلگرام با داشتن ایدی

اما با توجه به توضیحات قسمت قبل باز هم موضوع هک کردن تلگرام در میان مردم چنان که درست است جا نیفتاده. در واقع باید گفت دسترسی افراد به اکانت تلگرام فرد مورد نظر، به عنوان هک تلگرام شناخته میشود؛ به طور واضح تر باید بگوییم در صورت دسترسی داشتن یک فرد به اطلاعات موجود در اکانت تلگرام فرد دیگری نمی توانیم نام این فرآیند را هک کردن بنامیم. زیرا این کار با دسترسی به سرورهای تلگرام انجام می گیرد و فقط با دور زدن احراز هویت تلگرام می توانیم به اکانت فرد مورد نظر دسترسی پیدا کنیم.

نتیجه گیری : هک تلگرام با استفاده از ایدی امکان پذیر است یا نه؟!

افرادی زیادی هستند که به دنبال هک تلگرام دیگران با آیدی، بدون نیاز به کد و شماره هستند. اما بهتر است از تلاش های نافرجام خود دست بکشند و بدانند که چنین کاری امکان پذیر نیست و حتی نرم افزار هک تلگرام با ایدی نیز وجود ندارد. سازندگان این نرم افزار سعی کرده اند تا با روش های امنیتی مانع از دست رفتن اطلاعات شخصی کاربران خود شوند و باید بگویم که تا کنون نیز موفق بوده اند. ما در این قسمت از مجله امنیتی ایران سوشیال تلاش کردیم تا درمورد هک کانال تلگرام با آیدی، هک تلگرام با اپل آیدی و … به طور کامل با شما صحبت کنیم. اما اگر در این رابطه سوالی دارید می توانید در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

پیشنهاد مطالعه :  بازیابی اکانت هک شده تلگرام (3 روش مطمئن رفع هک Telegram)

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور