هک اینستاگرام بدون نرم افزار چطور امکان پذیر است؟

هک کردن اینستاگرام، می تواند دو معنی مختلف داشته باشد؛ در معنای اول آن یعنی هک سرورهای اصلی اینستاگرام، این کار تقریبا غیرممکن است. اما در معنای دوم آن هک و یا ورود به یک پیج خاص می باشد. می توان گفت که دسترسی به اینستاگرام و حتی هک کردن اینستاگرام بدون نرم افزار هم امکان پذیر است. البته انجام این کار توسط هر کسی امکان پذیر نیست. افرادی که به برنامه نویسی و مهارت های هک تسلط دارند می توانند این کار را انجام دهند.

اما اگر یک فرد عادی بدون هیچ مهارتی بخواهد هک برنامه اینستاگرام را بدون نرم افزار انجام دهد، باید بداند که یک کار غیرممکن است. تنها را برای چنین افرادی این است که از نرم افزارهایی که از هر راهی می توانند اطلاعات موجود در اینستای طرف مقابل را بدهند. که البته چنین کاری را هم نمی توان هک اینستاگرام نامید.

این نرم افزارها، تنها می تواند اطلاعات شخصی و فعالیت های موجود در پیج اینستاگرام فرد مورد نظر را نشان دهند ولی نمی توانند کنترل پیج را در اختیار شما قرار دهند. اما شاید از روش نمایش اطلاعات در این نرم افزارها پسورد پیج یا کد تایید هویت آن را برداشت و کنترل پیج هدف را در دست گرفت.

پیشنهاد مطالعه :  روش هک اینستا با cmd

روش هایی که می توان اینستاگرام را بدون نرم افزار هک کرد:

به طور کلی چند روش الی برای نفوذ به اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

شاید در گوگل به دنبال چنین هکی بوده اید و سپس سایت های زیادی را مشاهده کرده اید. شاید بعضی از آنها از هما ابتدا از در ضداقت وارد شدند و در زمان های دیگر نه. امروز برای راحتی در کار شما سه روش را برای هک کردن یک حساب اینستاگرام با کمترین میزان درصد خطا به شما معرفی کرده ایم. شما ممکن است که جزو 95 درصد افراد خوش شانی باشید که به خواسته خود می رسند و بهتر است بدانید که این روش ها همان چیزی است که شما به دنبالش هستید.

1.فیشینگ:

روش فیشینگ شامل ایجاد صفحه ای با محتوای تقریبا یکسان با صفحه هدف است. بنابراین پس از ساخت صفحه فیشینگ، حتما باید میزبان صفحه خود باشید. مانند ارائه دهندگان میزبانی رایگان webhost ، hostinger ، wix است.

بعد از انجام چنین کاری، پیش از اینکه هدف بتواند آن را باز کند، باید سریعا پیوند را به حساب هدف ارسال کنید. هدف پیش از آنکه یک پیام بازیابی حساب مانند هنگامی که گذرواژه خود را فراموش کرده اید، خواهد داشت. سپس فرد باید به پیوند صفحه فیشینگ شما متصل شود. و اطلاعات به صورت همزمان به شما داده میشود.

2- نرم افزارهای جاسوسی:

نرم افزارهای جاسوسی بیشمارند. شما می توانید تا آنها را با بسیاری از قابلیت ها و هک کامل گوشی های هوشمند هدف پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه :  علت پاک شدن اکانت اینستاگرام

اگر تا اینجای مطلب متوجه عملی بودن یا نبودن هک ایسنتاگرام بدون نرم افزار شدید. اما اگر پس از خواندن توضیحات بالا این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که یک فرد عادی چطور می تواند با استفاده از نرم افزار، دسترسی به اطلاعات اینستاگرام را انجام دهد؟ چطور می تواند با این نرم افزار کار کند؟ با ما در سایت ایران سوشیال همراه باشید تا بتوانید به پاسخ همه ی سوالات برسید.

هک اینستاگرام بدون نرم افزار آنلاین هک

SPY24 یک برنامه ای است که می تواند با حدس زدن رمز عبور شخص آن را هک کند. تا زمانی که نرم افزار آن را درست کند. این یک ابزار هک می باشد و بهتر است که پیش از استفاده از آن روی شخصی کمی آموزش دیده باشید.

به طور غیرمعمول وقتی کسی بارها تلاش می کند که رمز ورود حساب اینستاگرام را حدس بزند، این نرم افزار وقت او را تمام می کند و اگر بخواهد دوباره تلاش کند باید صبر کند. اما SPY24 وقتی زمانش تمام شود. باعث میشود که اپلیکیشن اینستاگرام فکر کند که این شخص جدید و زمان بندی شده است.

هک پیج اینستاگرام بدون برنامه

ما در این مقاله از مجله امنیتی ایران سوشیال سعی کردیم تا به یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را درمورد هک پیج اینستاگرام بدون پسورد و آنلاین پاسخ دهیم. اگر شما هم در زمینه نرم افزار هک اینستاگرام برای اندروید اطلاعاتی دارید خوشحال میشیم با ما در میان بگذارید.

منبع : web.sites.google.com

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور