تکنولوژی های مدرن به والدین اجازه می دهند تا درباره فعالیت های آنلاین کودکانشان به روز باشند. نظارت بر برنامه های رسانه اجتماعی، پیام رسان های سریع، و SMS، فعالیت روزمره بزرگسالانی است که می خواهند جلوی اذیت و انارشی کودکانشان توسط همسالان یا جذب شدن توسط قاچاقچیان را بگیرند.

انتخاب یک برنامه قابل اعتماد که در حال حاضر کار می کند، نگرانی قابل توجهی برای والدینی است که به دنبال راه حل های نظارت هستند.

بررسی برنامه SMS Peeper برای هک اس ام اس؟

برای مثال، SMS Peeper به نظر می رسد کمی عجیب است. زمانی که به وب سایت آنها دسترسی پیدا می کنید، فوراً سعی می کند نرم افزار ناشناخته ای را روی دستگاه شما دانلود کند. بر اساس برخی از نقد ها و بررسی های SMS Peeper، این یک برنامه آسیب رسان است که می تواند به کامپیوتر یا گوشی هوشمند شما آسیب برساند.

علاوه بر این، SMS Peeper یک برنامه چندکاره نیست و فقط به شما امکان می دهد پیام های متنی را از یک دستگاه هدف ب intercept کنید. بنابراین، اگر شما نیاز به ویژگی های بیشتر نظارت دارید، ما توصیه می کنیم که امتحان کنید SPY24.

با این حال، اگر شما به یک interceptor پیام متنی نیاز دارید، این بررسی را برای یادگیری بیشتر در مورد SMS Peeper ادامه دهید.

SMS Peeper چیست؟

SMS Peeper ابزاری است که والدین میتوانند از آن برای نظارت بر پیام های کودکانشان از راه دور استفاده کنند. این برنامه اجازه می دهد بدون اینکه کودک بداند، پیام های ورودی و خروجی را پیگیری کنید.

زمانی که روی گوشی هوشمند یک کودک نصب شود، SMS Peeper شروع به جمع آوری اطلاعات از یک دستگاه هدف می کند و سپس آن را به حساب کاربری والدین منتقل می کند. این برنامه 100 رکورد SMS جدیدترین را جمع آوری می کند، که 50 تا از آنها ورودی و 50 تا خروجی است.

SMS Peeper چیست؟

SMS Peeper همچنین امکان مشاهده شماره تلفن فرستنده یا گیرنده را فراهم می کند.

SMS Peeper چگونه کار می کند؟

با اینکه SMS Peeper قابلیت های محدودی دارد، شما می توانید آن را بدون دسترسی به یک دستگاه هدف استفاده کنید. همه چیزی که شما نیاز دارید شماره تلفن همراه یک شخص هدف است.

مراحل زیر را برای راه اندازی صحیح برنامه دنبال کنید:

به وب سایت smspeeper.com بروید. کشور خود را انتخاب کنید، شماره تلفن همراه هدف را وارد کنید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
روی Get Messages کلیک کنید. برنامه فوراً شروع به جاسوسی SMS های مرتبط با شماره تلفن هدف می کند. شما قادر خواهید بود تا تا 100 پیام را ببینید. برای خواندن یک SMS، روی Show Messages بزنید.
حالا، شما نیاز به وارد کردن کد SMS Peeper دارید. شما می توانید دستورالعمل ها را در زیر پیدا کنید.
پس از اینکه شما کد را وارد کردید، شما می توانید پیام هایی را روی یک دستگاه هدف ببینید. شما همچنین می توانید نام فرستنده و تاریخ و زمان هر پیام را مشاهده کنید.

SMS Peeper چگونه کار می کند؟

چگونه کد فعالسازی SMS Peeper را دانلود کنم؟

برای دانلود کدهای SMS Peeper، شما نیاز به کلیک کردن روی دکمه Download Code دارید. سرویس شما را به tinyfileshost.com هدایت خواهد کرد روی دکمه Download File کلیک کنید یک پیشنهاد از لیست را انتخاب کنید و آن را با اطلاعات معتبر خود پر کنید. دانلود فایل به صورت خودکار شروع خواهد شد.

  • کد دانلود شده را به جعبه سمت چپ وارد کنید
  • روی Show Messages کلیک کنید

آیا SMS Peeper قانونی است؟

قبل از نصب نرم افزار نظارت بر روی دستگاه شخص دیگری، مطمئن شوید که حریم خصوصی آنها را نقض نکرده اید. بر اساس قانون آمریکا، شما فقط می توانید بر روی کودکان زیر 18 سال خود به طور مخفی نظارت کنید. تمام موارد دیگر نیاز دارد که شما به شخص هدف اطلاع دهید که شما در حال نظارت بر آنها هستید.

در مورد SMS Peeper، سخت است که بگوییم استفاده از آن قانونی است یا خیر. این یک برنامه نیست که بر روی دستگاه شخص دیگری نصب شده است. این فقط یک interceptor SMS است. ما توصیه می کنیم که قبل از استفاده از آن به طور وسیع فکر کنید.

SMS Peeper در مقابل SPY24

اگر شما به دنبال بررسی فعالیت های آنلاین کودک خود هستید، sms peeper.com شاید برای شما مناسب نباشد. این برنامه قابلیت های محدودی ارائه می دهد و فقط می تواند پیام های متنی را نظارت کند. به عنوان یک برنامه جایگزین، شما می توانید SPY24 را امتحان کنید. این یک نرم افزار کنترل والدین است که یک محدوده کامل از ویژگی های نظارت را به والدین ارائه می دهد.

SMS Peeper در مقابل SPY24

در اینجا سه دلیل اصلی برای شروع استفاده از SPY24 در حال حاضر وجود دارد:

شما می توانید بر روی برنامه های رسانه اجتماعی نظارت کنید. به دلیل اینکه اکثر نوجوانان ترجیح می دهند از شبکه های اجتماعی برای چت با دوستان و ارسال تصاویر استفاده کنند، والدین نیاز دارند تا روی آنها نظارت کنند. با SPY24، شما می توانید چت های کودک خود را بخوانید، تصاویر را مشاهده کنید و به طور مخفی تماس های آنها را ببینید.

شما می توانید گزارشات مکان را دریافت کنید. SPY24 یک برنامه پیگیری پیشرفته نیز است. آن می تواند به راحتی موقعیت GPS کودک شما را ردیابی کند و به شما رکوردهای واقعی را ارائه دهد. علاوه بر این، شما می توانید برای یک دستگاه هدف geofencing را تنظیم کنید، و SPY24 شما را هنگامی که کودک شما وارد یا خارج از یک منطقه محدود شود، هشدار می دهد.

شما می توانید گزارشات نظارت را تحلیل کنید. SPY24 فعالیت های ورود به سیستم را جمع آوری می کند و آنها را در Control Panel شخصی شما ذخیره می کند. شما می توانید هر زمان که بخواهید داده های جمع آوری شده را بررسی کنید.

از آن اشاره کرده ایم. SPY24 می تواند بسیار بیشتر از این کارها را انجام دهد؛ حالا فقط به شما بستگی دارد که انتخاب شما چیست. چت‌واچ (Chatwatch) – ردیابی واتساپ دیگران برای دانلود اندروید و آیفون

منبع سایت:SPY24

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور